Представники чотирьох найбільших релігій світу знялися в рекламі для Toyota

Представники чотирьох найбільших релігій світу знялися в рекламі для Toyota

 |   | 

Японська компанія Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій – християнства, ісламу, іудаїзму та буддизму.

Як повідомляє Islam-today з посиланням на «Ансар», персонажі нового відеоролика – священик, імам, рабин і буддійський монах – поспішають на так званий Супербоул – фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги, який у США є чи не головною спортивною подією року.

Спочатку за кермо пікапа Toyota Tundra сідає рабин. Він під’їжджає до церкви, звідки забирає священика. Потім вони їдуть до мечеті, звідки забирають імама і, нарешті, до них підсідає буддійський чернець. Примітно, що ролик не всім припав до душі. Так, представники індуїстського духовенства Індії образились, що в ролику немає їх представника.

Детальніше читайте на УНІАН: https://religions.unian.ua/religinossociety/2386638-toyota-znyala-reklamniy-rolik-za-uchastyu-predstavnikiv-chotiroh-svitovih-religiy.html

(Переглядів: 12 )

Читати більше

Заснування міжпровінційної спільноти Марійних Сестер Чудотворного Медальйону в Україні 22 жовтня у Тур’я Реметі (Перечинський район) була заснована нова міжпровінційна спільнота Марійних Сестер Чудотворного Медальйону в Україні. Нову спі...
Митрополит УПЦ (МП) вважає, що діалог треба розпочинати з усіма, хто відійшов від церковної єдності Митрополит УПЦ (МП) Олександр (Драбинко) вважає, що міжцерковний діалог їхня Церква повинна вести з обома православними церквами - і УАПЦ, і УПЦ КП.Та...
Високопреосвященніший Феодор звершив архіпастирський візит до громади Свято-Василівського храму с. Тур’я-Бистра... 13 листопада у 21-у неділю після П’ятидесятниці керуючий Мукачівською єпархією Високопреосвященніший Феодор, архієпископ Мукачівський і Ужгородський з...

Про автора

Залишіть коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *